Blogia
nojagolf

Kako tok The Colour of My Home iCloud aprimewire

The Colour of My Home

 

 

 

  • zvrsti - Dokumentarni
  • Kaj se zgodi z ljudmi, ko so nasilno razseljeni? Izsilili so jih iz svoje domače in podeželske vasi, ki jih je obupal veter sovraštva, ki je tekel za svoje življenje, raztresene kot človeške ruševine v taboriščih za pomoč. Nikoli se ne more vrniti. Kako obnavljajo nove domove in nova življenja, pri čemer srca ne morejo zapustiti starega? Ta film govori o preživelih v Muzaffarnagarju, mestu na severu Indije, kjer je nasilje leta 2013 prisililo več kot 60.000 ljudi, da so v strahu pobegnili iz svojih domov. Mnogi se nikoli ne bi mogli vrniti. Po ocenah je bilo ubitih 60 ljudi, 40 jih je umrlo kasneje v reliefnih taboriščih - večinoma otroci, ki so v mrzli zimi propadli zaradi mraza in bolezni. Barva mojega doma je o obnovi zlomljenih življenj. Gre za brazgotine, ki jih sovraštvo in nasilje puščata na človeški duši. Gre za spomin in izgubo. Prav tako gre za duh preživetja
  • Indija

 

Ta film je bil neverjeten. Nisem se zavedal velikosti tega filma. Pravkar sem se odločil, da ga gledam na Netflix bc je imel 4 zvezdice, vendar človek je vredno veliko več kot to. To je tako očarljivo in resnično. Igralke so bile brezhibne in me prepričale v vsak trenutek. Njegova definitivno je videti. Kako pretakati barvo mojega domačega oddaje.

To sem danes gledal. Bilo je super

Ti ljudje so bili le šibki, ki so se pritoževali zaradi našega varnega prostora. Kako pretakati barvo moje domače knjige. Najljubši del je bil s psom wiener z mešalcem, ki je bil srčkan. Kako pretakati barvo moje domače strani. Kako pretakati barvo mojega doma. Všeč mi je ta animacija. Kot vedno Amazing animacija: D. Kako pretakati barvo moje domače trgovine. lenguayliteratur.blogia.com/2019/051103-tt8976738-german-villages-sacrificed-in-the-name-of-coal-to-macbook-.php.

Homeward Bound rip off.

Kako polniti barvo mojega doma

0 comentarios